2013 Şekilli Aşk Sözleri

Yazar:


2013 Şekilli Aşk Sözleri
Aşk Sözleri Yeni
Şekilli aşk sözleri içeren ve daha çok hem süslü aşk sözleri hem de güzel görünümlü ve değişik yazı çeşitlerinde olan sözler bu yazımızda yer alıyor.


Kullanabilmeniz için sağ ve sol tıklama engeli koymadık; kopyalayıp hem facebook hem de mesaj olarak ya da msn gibi yerlerde kullanabilirsiniz.

Şekilli Aşk Sözleri

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşum..Senden öncesi yoktuseninle var olmuşum..Sende bütün umutlarsende bütün duygular..Beni sende aramaben artık senin olmuşum


вαηα нı¢ ıηαηмα уαℓαη¢ıуıм!!σтυяυρ вяşєу αηηαтмα αℓαу¢ıуıм!!ѕєηıη уαяαη вηα ∂єgмєѕ ¢ηм..вєηмℓє σуυη σℓмαѕ мızıк¢ıуıм!!


яüzgαя σℓυя ƒıятıηα вιçєя ∂ιвє ωυяυяυм!!∂üşмαη нαя¢αя∂σѕт вιяιктιяιя..ємєк ωєя∂ιğιм ємєğє ℓαуıк ∂ιιℓѕє ѕιℓєя gєçєяιмм!!


ѕєη уαℓαηℓαяıηℓα мυтℓυ σℓℓ!!вєη gєя¢єкℓєяє ıηαηıяıм!!ѕєη вєη∂є вıттıgıη gυηη..ѕєηı уαℓαηℓαяıηℓα gσмєяıм!!


gυωєη∂ıgıм тєк ѕєун!!αуηαуα вαктıgıм∂α gσя∂υgυм ωє уυкαяıуα вαктıgıм∂α gσяємє∂ıgıм∂ıя!!


ѕєωмιş gιвι уαραя!!∂αℓgαмα вαкαяıмм؟؟вι ѕєωgιℓι уєяιηє вєş тαηєѕιℓє тαкıℓıяıм!!


ηє ιℓкѕιη ηє∂є ѕση σℓ∂υη ѕєωgιмℓє вαşℓα∂ıη ηєƒяєтιмℓє уσк σℓ∂υη üzgüηüм єzιк ιηѕαη ѕєη∂є υηυтυℓ∂υη... ?


Ben aklı gel git olanlardanım.ne kadar sewmedm deselerde ben o dienlern eski AŞKLARIIM .ben gün glr herkesn aklında sabahlarım!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Bilir msn bizde dostluk ndr??nefesin kesilirse al bu can senndr.yoln sonu uçurumsa dostum geri dön ilk adm bnmdr…



вεи чαzdığıм кαdεяdε вαşяσℓ σчиuчoяumкεиdi şαиsıмı кεиdiм чαяατıyσrмиε σчuиcαк σℓuyσям nε dε σчuи.вαşℓαταи dα вεиiм вiτiяиdε!!.


ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !


hâyât 3.5 îlê 4 ârâsîndâdîr yâ 3.5 âtârsîn yâdâ 4 dôrtlûk yâsârsîn
GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$Ir


En Yitik Anımdayım... Dokunmayın Bana... Şiirlerimin Bir Mısrasına... Meze Olursunuz Sonra


içimin en iç yanı bendeki bir enkaz yığını Seni terk etmenin bile başkaydı tadı!Sana hasretlenmek ztn bana mübahtı.Baksana bu ayrılık ikimize de çok yakıştı..!



Yüz verdikçe yüz isteyen ne yüzler bilirim yolu yokuşa süren ne düzler bilirim. Dünya ****ün üstünde mi bilmem ama dünyanın üzerinde çok ****ler bilirim...


KOPAN BİR İPE SIMSIKI BİR DÜĞÜM ATARSIN İPİN EN SAĞLAM YERİ ARTIK BU DÜĞÜMDÜR.AMA İPE HER DOKUNUŞUNDA CANINI ACITAN TEK NOKTA YİNE O DÜĞÜMDÜR.



Erkekler mi daha akıllı yoksa kadınlar mı?
Cvp vermek çok zor ama siz hiç
Bacakları güzel diye bir erkeğin arkasından koşan kadın gördünüz mü?



Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir
Kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir...



Zaman ne çıkarır ne böler. Fakat öyle bir toplar ki çarpma bile;
bunun yanında etkisiz kalır.(


üZüLMeYe DEĞMeZ BiR __ŞeReFSiZMiŞSiN__BuNu GeÇ AnLaDıM.GöZLeRiM DoLuYeNi BiR uFKa YeLKeN aÇTıM..



Evlilik bir kale gibidir. Dışardakiler oraya girmek için içindekilerde;
dışarı çıkmak için uğraşuırlar dururlar.


єℓєşтιямє вєηιвєğєη∂ιуѕєη тαк∂ιя єт...нσşυηα gιтмιуσямυуυм кαƒαηα тαкмα ѕιктιя єт...


Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!


Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!


' Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!


SiLDiKLERiM vardir bir de !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR..


Ya gözlerin aklımda Yada aklın adımda Ya hayalin karşımda Ya sesin kulağımda Ya ben çıldırıyorum Yada çok seviyorum Yada sevmek çok güzel yada sevilen ÇOOKKK özel:


karıncaya sormuşlar nereye gidiyorsun demişler oda sevdiğime demiş bu ayaklarla nasıl gidersin demişler olsun kavuşamasam da yoluna ölürüm demiş


вιzιм кяαℓ σℓ∂υğυмυz уєя∂є кιмѕє ∂єνℓєт кυяαмαz вιzιм ∂єνℓєт σℓ∂υğυмυz уєя∂є кιмѕє кяαℓ σℓαмαz


σℓмαѕα∂α_кσℓυмυz∂α_ѕєωgιℓιмιz_αℓєм∂є_вєℓℓι∂ιя_ şєкℓιмιz_∂єяєуσℓυ_α∂яєѕιмιz_вι_güη_ѕιzι∂є_вєкℓ єяιz !!!

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: 2013 Şekilli Aşk Sözleri .
Anarschi Hit Adam