Yeni Kapak Sözler

Yazar:


Yeni Kapak Sözler
Laf Sokma Sözleri
Yeni kapak sözler, kapak nickler, laf sokma sözleri, Facebook için kapak sözler ile MSN için kapak sözler bu yazımızda yer alıyor.


Bu sözler 18+ değildir; argo ve küfür içermezler. Daha çok laf sokma üzerine dayalı değişik sözlerdir.

Laf Sokma Sözleri 

Sattım a$kı Sende kaLsın taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsaN öLe oLsUn ßir Dudak ver Üstü Kalsın.


Hådî øyµn øynåyåLIm ; Sén ßénîm DµygµLårImLå ßén Sénîn HåyåtInLå

Mademki varlığım acı veriyor sana yokluğumla daha mutlusun öyleyse yokluğumla kal sevgili ki yokluğum benim bu aşk için büründüğüm son kimlik olsun...

Bileğimi Kestim Kan Var Mı Baktım..
Soğuk Bir Beden Var Duyguları Astım...
Ellerimde Darbeler..Ömür Ömrümü Aştı..
İstesem Beni Öldürür Müsün Aşkım...?


Ne ZaMaN dUraCak biLmem KafaMıN döNMe doLapLarı İNeCeK vaR durDuruN düNYaYı !!!

Doqduqum Kusurdu Ya$antım Hata Ben isYAn Ederim BöLe Hayata..

AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!

Kiminin Herşeyiyim Kiminin sahip oLamadqı Tek $eyHimm..!!


Al sana yeni adres. Oturmaya bekleriz dön dolaş mahallesi arabul
caddesi

TeK KişiLik Dünyamda ÖlçüLü adımLarLa Yürüorum BosverdiM arTıqq MasaLıma qeRi dönüoRumm..!

''``**SusuyoruM artıK dahA fazLa batmamAk içiN karanLığına ama tutAmıyorum kaLbimin incE çığıkLarını yawAş yawAş sağır oLuyorum yokLuğunLa**`


ßo$ ßi Mezar qördm iÇne haTaLrmı diiL hayaTma qirip haTa oLanLarı qömdm VazgeçiLmzmi Sandn kendni o bYk yaLanLrnı kaLbmde söndrdm

Bugün bensem Dün sensin Deli bensem Zincirim sensin Sarhoş bensem Şarabım sensin
Aşık bensem Aşkım sensin ve ben hala yaşıyorsam Sebebi Sensin….

SoNuMuz MoRg Aç Bir TuBoRgNeFes ALmA eFeS aL2 GüN Önceydi Arİfe Haydi ŞiMdii ŞeReFe!!

aL SaTiRi Vur SirTiMa naSil oLsa KahPéLik Son MoDa

Hadi Be!!! Aşkmış Meşkmiş Seviyormuşmuş Yok GeLmezsem YoLumda ÖLüyormuş. Ya Sen Çocukluğunda Çok Masal DinLedin Yada Ben Soğumuşum İnsanLardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Soğumuşum Yaşamaktan. Boşver; Düşünme ÖyLe Kara Karabu DeVirDé Ask Ta paRa MéşkTé!!.

uÇurumuN KenarınDa Da oLsaN SırF HayaTa GıcıKLıK oLsuN DİYe GüLümSe..!

uNutmayıN; HeR aŞK ßiR ßitKi iSmiyLe ßaşlaR aMa HayvaN iSmiyLe SoN ßuluR..!

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR..!

HayaT YaşandıĞı KadardıR GeriSi Ya HatıralarDa BiR iZ YaDa HayallerDe BiR uMuttuR..!

öLüM öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN..!


DerDi oLaNı DinleriM DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Yeni Kapak Sözler .
Anarschi Hit Adam