Kolpaçino Sözleri

Yazar:


Kolpaçino Sözleri
Kolpaçino Replikleri
Grup-Hepsiiii.Blogspot.Com bloğumuzda Kolpaçino sözleri ve Kolpaçino replikleri; ayrıca Ganyotçu sözleri, kolpaçino bomba replikleri yer alıyor.


İlgili kategori ya da aramaya kolpaçino yazarsanız görebilirsiniz.

Burada yer alan sözler daha çok kolpaçino film serisinin ilk filminden giriş ve ilerideki sahnelerinden bazı sözler alınarak konmuştur.

Kolpaçino Sözleri


  1. para...
    baktığın zaman basit bir kağıt parçası,

    ama mevzusu çok aga.
    darphanelerde basılır,

    imzası atılır. banknot yapılır
    deste, deste akar gider.

    milyonlarca temiz, milyonlarca pis
    el değer paraya.

    anlatılmaz bir sevgisi, anlatılmaz
    bir acısı vardır.

    para için dilenecek en güzel dilek...

    ...pis tarafını tutmamaktır.

    bir de tutarsan...

    -bilardo da pike çekmek her baba
    yiğidin harcı değildir...

    ...tayfun kardeş.

    -pikeyi çekeceksin ama...

    ...çuhayı delmeyeceksin.

    -çuhayı delersen, mekan
    sahibi bir daha seni oraya sokmaz.

    -neden? çünkü adamın malına zarar verirsin.

    -adamın malına zarar
    verirsen huysuzlanır aga.

    -hayatımda en sevdiğim fırıldak top
    bu top biliyor musun tayfun?

    -bak hedefe giderken nasıl döne döne gidiyor.

    -ama hayatta bazı toplar da var,
    hedefe giderken götü başı ayrı oynuyor.

    -o zaman da ne oluyor?
    hedef ona geliyor.

    -tayfun...
    geçen gün arkadaşlar sayım yapmışlar.

    -bir kutu kek ile bir kutu
    mantar eksik çıkmış.

    -sen benim malımı mı çalıyorsun lan?

    +yok abi.
    - hı?

    +yok abi.

    -mevzu zaten mal mevzusu değil.
    mevzu şahsiyet mevzusu.

    -sen beni tanımamışsın. ben bu
    parlak çocuklara kıyamıyorum biliyor musun?

    -semtimizin çocuğusun diye sevelim dedik.

    -cezmi' yi de sevelim.

    -tayfun şunun babasını tanıyacaktın.
    cezaevi arkadaşımdı.
    lan cezaevinde bir kere hata
    yaptığını görmedim iyi mi?

    -ama cezmi de hata yapmış.
    keşke baban dışarı
    boşalsaydı be oğlum.

    -eksilen mallarla birlikte sana
    50.000 dolar ceza kestim.

    -saatli maarif takvimi ile de 10 gün mühlet.

    -bu mühlet zarfında ya malları
    yerine koyarsın ya da bu dut ağacından...

    ...ıstakayı senin avradı mail
    bölgene sokarım.

    - ne diyorsun?
    + siz bilirsiniz abi.

    - haa?
    + siz bilirsiniz abi.

    - ben ne bileceğim oğlum.
    büzüğüm bilir.

  2. - özgür, kusura bakma. bir anlık sinirdi, geldi geçti işte.
    + valla kusura baktım, asıl sen kusura bakma sabri bey.
    ^ ya sen manyağın tekisin be oğlum...
    * ya yalçın uzatma...
    + doğru söylüyorsun. manyağın tekiyim ben. bak ben sizle sonra oynayacağım.
    + şimdi değil, zamanı değil.
    + bak ben 35 yaşına geldim, bana babam tokat atmadı, babam...
    + siz kim oluyorsunuz da bana...
    + bak benim nasıl kinci olduğumu tayfun bilir.
    + kimsiniz laağğğnn!..


  3. + nasıl abi, hasılat iyi mi?
    - bu neki tayfun kardeş?
    - osuruk, fırtınadan önceki sessizlik.
    - yarın istanbul'un en ünlü kabadayıları, gelip barbut atacaklar. ssen mangırı...
    - o zaman göreceksin...

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Kolpaçino Sözleri .
Anarschi Hit Adam