Facebook Sözleri Paylaş

Yazar:


Facebook Sözleri
Güzel Facebook Sözleri 2013
Güzel face sözleri, facebook paylaşılacak sözler, anlamlı facebook sözleri bu yazımızda yer alıyor.

Daha çok sevgi sözleri yer alan ve mavi karelerle ayrılmış olan bu sözleri sizler de durum olarak paylaşın ya da sayfanıza koyun :)

Paylaşılacak Facebook Sevgi Sözleri 

  • Hadi çık gel bu gece düşlerime Yıldızlar salınarak yağsın üzerimize Ay ışığı örtüp gizlesin ikimizi Sana söz olsun ki ertelerdim doğacak olan güneşi Sensiz başka günlerime

  • Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara bıraktım simdi burda yanliz sen varsin!!!

  • Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.

  • şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masumgün batımında denizlerden esen rüzgar kadarçılgın ve okyonusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin

  • Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor.

  • Dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var düşmanlar ki kanıma susamışlar kanlarına susamışım..

  • Buruk Bir Duygu Yüklenirse Yüreğine, Gözlerin Zamansız Dalıverirse Uzaklara, Hele Kulakların Deli Gibi Çınlarsa Bilki Bir Yerlerde Özlenmişsindir.

  • bir soluk kadar yakin yildiz kadar uzak derler sevgi icin. uzanirsin yetisemezsin yetisirsin dokunamazsin dokunursun vazgecemezsin vazgecersin ama unutamazsin!!

  • Kahvaltı hazırladım sana da gönderiyorum, umut dolu omlet, haşlanmış sevgi, bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli, ve bir de yalnızlık demledim kaç şekerli olsun?

  • Aşka burun kıvırmayin o çöl ortasında yemyeşil bir bahçedir. O bahçeye layık bir bahçıvan olmak için, her bitkinin sürekli bakıma ihtiyaci olduğunu unutmayın.

  • Sevgilim nerdesin, Gecenin bak kaçı olmuş, Ben hala aşkımıza nöbetteyim, Gözlerim dolmuş, içim burkulmuş, Ben senden hiç gidemedim ki Hala SENDEYİM...

  • Adını aynalara yazamadım sinirden kırarım diye, adını duvarlara yazamadım zalimin biri boyar diye, adını kalbime bile yazamadım ben ölünce organlarım bağışlanır da sen başkasının olursun diye…

  • Hayatı ruhsuz yaşayanlar hayata değil kendine eziyet edenlerdir. Sevdiğin seni sevmese de, gözleri seni görmese de, kalbi senin olmasa da bil ki senin içinde birilerinde bunlar vardır belki çok yakınında belki de imkânsız da...

  • Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım!...

  • Hasret kapımda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir Şehirde gözlerim onu arıyor. Bir kuş olup gitsem aşsam şu enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam…

  • Dünde, bugünde, yarında, yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım.

  • Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz

  • Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı,ağlar gibi gülmeni,dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü özledim..

  • Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...  

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Facebook Sözleri Paylaş .
Anarschi Hit Adam