Güldüren Sözler

Yazar:


Güldüren Sözler
2013 Güldüren Sözler
2013 İÇİN EKLENEN VE DAHA YENİ OLAN GÜLDÜREN SÖZLERİ SİZLERLE PAYLAŞTIK.


Daha komik olan bu güldüren sözlerin devamı ve fazlası için komik sözler kategorisi bakabilirsiniz.

Güldüren Sözler Yeni

Aldigimiz veriler sonucu anteninizin çekmedigini ögrendik anteninizin daha iyi çekmesi için Turksat-2 dogrultusuna cevirmeniz rica Olunur (Üretici Firma)
Sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun
Rampalarin ustasiyim, gözlerinin hastasiyim Rampada gecme beni duzde ezerim seni
Yasınız kaç?-Vallahi her yıl değişiyor
Sana yaza yaza yaz geldi, mesaja zam geldi Daha yazacaktım ama konturum bitti
Sinavdan sifir aldim ama önemli diil , önemli olan katilmakti
Ufff yavrum,anam asvaltin olayim ez beni Sayin abonemiz lütfen ürkmeyiniz bu cep servisinizin motivasyon mesajidir
Sayin abonemiz bu bir bant kaydididr dinlemek için lütfen biiip deyiniz tesekkürler:=)))
Ördek garsona sormus:ekmek varmi? Garson:yok-ekmek varmi?-yok-ekmek varmi?-yok-ekmek varmi-yok garson:lan simdi seni gagandan tavana çivilerim -ördek:abi çivi varmi?-yok-ekmek varmi?
Bu cihaz 10 saniye içinde kendini yok edecektir Anteninden tutarsan bisey olmaz
Artik seni aramayacagim Çok ciddi söylüyorum seni aramayacagim artik Artik bilgisayar aldim chat yapalim Cep fazla yaziyor
Bu mesaj ozel bi frekansla gonderilmistir Zekilerde hafiza kaybi, aptallarda kisa sureli korluk, okuzlerde bi anlik gulumseme yapar!!!
Az veren candan, çok veren AIDS olur
Dun gece seni o kadar aradimki soguk vucuduma dokunmani o kadar cok istedimki yataga sensiz ve ciplak girmek zorunda kala kaldim nerdeydin benim canim pijamalarim!!!
Karanlıktı,gözleri parlıyordu eğildim bacaklarını ayırdım,memelerini avuçladımçok zevk alıyordumçünkü hayatımda ilk kez inek sağıyordum
Çok onemli bir not ; sakin asagidaki mesaji okumayiniz,lütfen !!! ” NISKALAS RIB NES ” ben sana okuma demedimmigerçekten hakliymisim)
Su anda her 100kisiden 35i uyuyor,10u yemek yiyiyor,25i çalışıyor,15i sex yapıyor,10u araba sürüyor,4ü ders çalışıyor,1 tane salakta elinde telefon sms okuyor!
Hiç bir ön yargım yok Bütün insanlardan nefret ediyorum, o kadar
Bizim köyde ağaçlara aşı yapıldığında o gün ağaçlar tatil olurdu

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Güldüren Sözler .
Anarschi Hit Adam