Esprili Sözler

Yazar:


Esprili Sözler
Esprili Sözler Yeni
Daha güzel olan ve nispeten daha farklı tarzda ele alınan seçmece ve kısa espriler bu yazıda ele alındı.


Esprili söz koleksiyonuna hoşgeldiniz.

Esprili Sözler 2013

Zorla güzellik olmaz, estetikle olur

Doktorum sigaradan uzak durmamı söyledi, ben de bır metrelik bı ağızlık yaptırdım

Sen terlemişsindir, sana terlik getiriyim

Eger sabah erken kalkamiyorsan güzelim, yanina bir bardak su koy kalkarsin Nasil mi? Eee suyun kaldirma kuvvetiyle

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim

Elimde Japon yapıştırıcım var ama yapıştırmaya japonum yok!!!

Sana bir şey söyleyeceğim, ama sakın üzülme; dün doktora, gittim böbreğimde kum, kalbimde seni buldular!

Aşk bir muz kabuğudur, dikkat etmezsen ayağın değil, hayatin kayar

Yumurtayı sahanda mı seversin yoksa deplasmanda mı?

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum

1960 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur İlgilenenlere duyurulur!

Bulutları pembeye boyasak yağmur pembe yağar mı??

Dün eski dostlarla karsilastik Eski günlerden konustuk sonra toplu bir resim çektirelim dedik ama sen yoktun bizde topsuz çektirdik

Adamın biri bir gün sinek ilacı almaya gitmiş Eczacı sormuş: sineğinizin nesi var?

Aşk havuzuna aptallar düşer, ama beni ittiler

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Esprili Sözler .
Anarschi Hit Adam