Facebook Aşk Sözleri

Yazar:


face aşk sözleri
Face Aşk Sözleri
Aşka dair Facebook sözleri, güzel facebook sözleri, Facebook aşk sözleri, kısa Facebook paylaşılacak tarzda sevgi ve sevgili sözleri bu yazımızda yer alıyor.

Dha yeni olan bu yazı güncel ve eklenenleri etiketlerden bakınız.

Facebook Aşk Mesajları


Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar parlak ve güzelsin tek bir farkın var onlar milyonlarca sen bir tanesin.. 
 
aşk denen mahluku yaşıyormuşum                  hiç inanamadım ki gidişine                    bilmezdim beni böyle şerefsizce terkedip gidecegini         ( =ACI ÇEKEN =ACILI SEVDAM)= 
 
aşkın hiç bir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yokyur başlı başına bir dünyadır aşk ya tam ortasındasındır,merkezinde ya da dışındasındır,hasretinde....
 
sen gökyüzü gibiydin sevgilim... bazen eser bazen gürlerdin.
 
güle sormuşlar neden dikenlisin diye o da demişki beni gerçekten seven tutabilsin diye söyleyemeyen
 
Hayaller yetişmez kifayeler yetişmez romanlar yetişmez seni sensiz sevmeme. 
 
Seni unutmak için and içtim. Gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.
 
Nereden bileceksin seni her gece silahın şarjörüne doldurup kafama sıktığımı.
 
KaLBimin HızLı Çarptığına Bakma SevgiLi , Seni Gördüğüm İçin DeiL , PoListen Kaçıyorum , Tesadüfen Sen ÇıkTın Karşıma ..! ♥  
 
Sen beni unutsan bile ben seni unutmamunutmak istesem unutamam…
 
Yaradanı Unutmuşlar Yaradılana Tapmışlar Yaradana AşıkSan İşte Ozaman Aşıksın Aşkların Engüzeli Rab
 
Seviyorum ama kimi En güzel birisini Nasıl söylesem bilmem ki  İlk harflere baksana 
 
Birkez yüzüme baksan anlarsın hislerimi 
 
Sen güllere özenme güller sana özensin sen güllerdende güzelsin bitanem aşkm.
 
Biz erkekler dünyaya sadece sevmeye gelmedik sevişmeyede geldik
 
Sevilmeden sevmek yudum yudum Ölmekmiş...
 
Sevgim geçek olmasaydı ağlayabilirmiydim
 
Bir sana aşk oldum sevgilim keşke yanımda olsan keşke
 
Aşk acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye... [ßy dml]
 
Sensiz olduqum her qün seninle olduqum yerdeyim...oquzhan
 
Huzur saklı cennet çekip gittiğin yolda ölümse gerçek arkandan baktığımda...
 
Nur içinde yat kalbim katilini çoook sevdim'ceren den çağrı ya'
 
GÜlen gÖzler gÜlden gÜzeldİr
 
Bİz aŞka baba dedİk o bİzİ yetim bırakti !!! _ _ ak baba _ _ !!!
 
Karanlıkta koşan elbet birgün düşecek ama unutma bn yaşadıkça aşkım devam edecek mehmet arslann
 
Eskiden senin için dünyaları yakardım ama şimdi bi kibrit bile çakmam
 
Seni seviyorum naciye hemde Çoooook seviyorum bebeĞim...
 
Seni seven bir bocektir elbet bir gun olecektir ama olse bile seni hep sevecektir
 
Sevmek sadece seni seviyorum demek değildir sevdiği uğruna göz yaşı dökmektir
 
Ben seni kara kalemle deftere değil ben seni kırmızı kanımla kalbime yazdım bitanem!!! (berat)
 
Haytımda Öyle cümlesinki sana nokta koyamam
 
Sevda eyer bakiŞmakla olsaydi en bÜyÜk aŞki ÖkÜz İle tren yaŞardi
 
Sevda eyer bakiŞmakla olsaydi en bÜyÜk aŞki ÖkÜz İle tren yaŞardi
 
Ses etmesemde öfkem saklı son bakışımda bir tokat atıp gitmek vardı amaonada deymezsin ki
 
Seni unttugumu sanma bu yurek hala sana sevdali. ama bu yurekte seni aramayack kadar delikanli...
 
Bestesiz bir sarkinin aglayan misralarinda buldum...adana yüregir imkb kiz teknik ve meslek lisesi si bahar dursun (diyar kentli)
 
Tutulacak el bulamazsam eğer çok üzülürüm parmaklarım parmaklarına tenim tenine uyan bir tek sen varsın "adı çoookk lazım baş harfi sen" nehİr'mmm seni çokk seviyorm
 
Ben sen sizlik le öldüm
 
Ben sana hayatımı werdim sen ise beni wurdu sözlerinle be gülüm yazan*hasan karakoç idiyarbakır

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Facebook Aşk Sözleri .
Anarschi Hit Adam