Etkileyici Facebook Sözleri

Yazar:


etkileyici face sözleri
Etkileyici Face Sözleri 2013
Yeni Facebook sözleri, etkileyici Facebook sözleri, güzel etkileyen facebook mesajları bu yazıda yer alıyor.


Daha çok kısa etkileyici sözler olarak içerik eklenen bu yazının benzerlerini de kategorilerden bakınız.

Etkileyici Face Sözleri


Gülü dikenleriyle avuçlayıp, kokusunu içine çekmektir aşk...
 
Eğer gönül başkasına giderse bırak gitsin . sna geri döndüğünde . sakın affetme . çünkü yaşarken ölmeyi oda öğrensin
 
Idam sehpasına oturup hapşuran mahkuma çok yaşa dmek gibiydi seni sevmek .
 
Ben geçmişe ait değilim geçmiş bana ait... denizde kaybolan aşklar gibi kaybolma ama sahilde bulunan bir sevgi gibi bulun
 
Uçurumun kenarında olsan bile hayata gıcklık olsun diye bir kere gülümse :d
 
Gözlerin karşısında görmek istediği gözleri bulunca. . başka gözler yalan gelir gözüne
 
Zor olan kalmaksa gidenin ardından. . . 'gitme' desin bana gözbebeklerin
 
Herşey bir bir silinir aklımdan , günü gelince herşey unutulur.anladım ki yıllar geçse de bir tek senin gülüşün dudağında durur
 
Benden sana bir akil aklin varsa tek takil
 
Aldırma dünya malına hepsı bahene benım yaşamtım serserı ama hepsınden şahane
 
кυѕυяα ßαкмα ßє ѕєνgιℓι σηℓα мυтℓυℓυкℓαя ∂ιℓєуєcєк кα∂αя αz ѕєνмє∂ιм ßєη ѕєηι !
 
кıѕкαηмαк мı ؟ кσкυѕυηυ çєкєηιη ηєƒєѕιηι кєѕєяιм !
 
Stiliniz aynadır, ayna bir İnsandır unutmayın eğer siz birisini görüyorsanız o da sizi görüyordur... salih alkan
 
Sen öyle karanlık bir aşksın ki içinde kaybolduğum,sen öyle gizemlisin ki hala çözemediğim,sen öyle bir sevdasın ki kapkara sayfama geceyle yazılan , sen öyle güzelsin ki bir bakışına vurulan , uğruna kurban olunan
 
Ama'larla beni kaybettin... keşkelerle kendini mahfedeceksin... yolun açık olsun biriciqim umarım fazla acı çekmessin...! (a.r.d.k.a)
 
Seni sevmek benim yeminim olsun sensiz geçen hergün bana haram olsun eger seni unutursam çorum mecitözü bana mezar olsun by isyankar 19 mecitözülü murat
 
özürdılerım ama,özür dilemıycem. sen özür dilermısn onu bilemiycem..
 
Önemli olan birinin gidip birinin gelmesi degil birinin gelip hepsini silmesidir... sen geldin ben hepsini sildim anlamadìn zalim anlamadìn....:-(
 
Aşk ağızdan çıkmaya cesareti olmayan sözlerin yürekte fırtınalar koparmasıdır...
 
Birgün mutlak döneceksin bana sevdigimi sende anlayacaksın bir avuç mutluluk için nice dualar edeceksin benim seni sevdigim gibi sende beni seveceksingaye kaÇmaz.
 
Sadaka belayın ama dua kaderi değiştirir! ardahan 75
 
Sadaka belayı önler ama dua kaderi değiştirir! ardahan 75
 
Erkeklerİn kalbİ bakkal gİbİdİr gİren Çikan bellİ olmaz kizlarinkİ İse mezar gİbİdİr bİ gİren bİdaha Çikmaz
 
Ben seni asil insanların basit sevgileriyle değil basit insanların asil sevgileriyle sevdim be güzelim...
 
Silgi kullanmadan çizdiğimiz resime hayat denilmektedir
 
Aşk bir cümle işe noktası daima ölümdür!!!
 
Bak hayat akti gÖzÜmÜzÜn ÖnÜnden bİz İse sadece baka kaldik
 
Ben bİr papatyayim bİ sevİyor bİ sevmİyor Çikiyor ama benİm yapraklarimi yolsalarda ben kÖkten senİ sevİyorum bu nu bİlmİyorlar:)
 
ßen hayata küsmüŞüm azrail qelse kaç yazar
 
Ben senin yalanlarınla hilelerinle baş edemedim bu bana ders olsun .. bende senin önunde diz çökmedim buda sana dert olsun ....
 
Onursa onur,gurursa gurur,hiç taklit yapmadım benim aslım budur.dostum olan yanımda karaktersizler kapımın ardında...
 
Miras değil sevgilim hediye etti güzelim
 
Hayatımdaki cesaretim tutkularındaki esaretim kalbimdeki emanetimsin
 
GeÇen sene benİm olan ellerİm Şİmdİ bİr baŞkasina bakiyor senİn gÜzel gÖzlerİn
 
"ne mazinin esiriyim ne de geleceğin tutsağı"... esirlik bana mahsus, sende hep esirim ben. tutsaklıksa sana, hep bende tutsaktın aslında...
 
Edep bir tac imiş nuru hüdadan giy o tacı emin ol her beladan
 
Kedi gibi kaçmasını bilen köpek gibi dönmesinide bilir...
 
Güzele bakmak değil güzel bakmak sevaptır (gizem)
 
Bİ kÖpeĞİm vardi bana Çok sadikti,bİ sevdİĞİm vardi bİ kÖpek kadar olamadi.erhan biyikli

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Etkileyici Facebook Sözleri .
Anarschi Hit Adam