Kurtlar Vadisi Çakırın Sözleri

Yazar:


kurtlar vadisi sözleri memati baş
Kurtlar Vadisi Sözleri
Memati baş sözleri, can polat sözleri, kurtlar vadisi çakırın sözleri ile kurtlar vadisi şevko ve aslan bey ile şahinin ve ermişin sözleri bu yazımızda karışık olarak yer alıyor.

Aynı etiketi arayarak diğer kurtlar vadisi sözlerini görebilirsiniz.

Çakır'ın karısına (karısı kızkardeşi hakkında endişeli iken)
-seninle doğanı değil, senin doğurduğunu düşün

iplikçi: türkten karini, çeçenden canini, azeriden parani sakinacaksin.

Laz ziya: dostum olmaz hasmım ya$amaz 

cakir'dan tombalaciya
"azdan az coktan cok gider"

büyüğünü bilen büyüğünden de büyüktür


namımızın büyüklüğü dostlarımızın büyüklüğündendir.
Acı kahvemizi içtin, acımızı paylaştın..


Şevko: ölmek icin yalvaracaksin;
polat: yaşamak icin yalvarmadik, ölmek icin de yalvarmayiz. Firsatin varken gel $u cani al!

canpolat : kimse var mı hayatında ?
Memati : nasıl kimse ?
Canpolat : uzun saçlı
memati : var bir iki çitilediğimiz
canpolat : aşk ?
Memati : işte o beni öldürür..

Cakir mahpushanede avukat hanimla konusmaktadir. Hatun ust seviyedeki mafya babalari ile alakali birseyler sorar, cakir cevap verir.
Yukari baktik boynumuz tutuldu... Yukari ciktik, basimiz dondu.

Memati : niye öldürdün adamı?
Polat : bi adamı sabah görürsem önemsemem, öğlen görürsem tesadüf derim, ama akşam da görürsem hiç düşünmem öldürürüm;
memati : hmmm

hapishane müdürü: -sabaha kadar dönmezseniz firari sayılırsınız.
Çakır : -istediğim zaman gelir istediğim zaman çıkarım. Eğer ben firari sayılırsam sende bu hayattan firari sayılırsın.

Hapishane müdürü: gidin ama sabaha kadar döneceğinize söz verirseniz gidebilirsiniz.
Çakır: ben senden izin istemiyorum. Gidicem diyorum.

Cakir ermis ile fermana kizmistir, bagirarak;
burasi mahpushane dami, ananizin dami degil.

Yine cakir ile avukat elif aralarinda konusmaktadirlar. Durusmadan bir gun oncesidir. Elif cakira sakin durusma da gaza gelme* falan der. Cakir yok canim ben niye gaza gelecegim der. Elif birseyler anlatir* veeee cakir' da cevap olarak beni yarim saat boyunca gulduren super lafini soyler.
Soyadimiz cakir....amaa adimiz da suleyman. Madem oyle; dun dundur, bugun de bugun. 

Aslan bey: senin benim kaybedecek bişeylerimiz oldukça bu ülkenin kaybedecek çok şeyi olacak .

Cakir ile sahin aga dertlesmektedirler... Cakir bir gece once hapisten disari cikmis ve sahin agada savciyi cakir bobrek tasi dusuruyor diye oyalamistir. O yuzden tesekkur falan edecektir.
Cakir: ehh agam sende beni hem burada hemde disarida koruyorsun. Nasil odeyecgiz hakkini.
Sahin aga: uzulme ea cakirim. Bir dahakine tas'i* ben dusururum acisini sen cekersin.

0 yorum → " Kurtlar Vadisi Çakırın Sözleri "

Yorum Gönder

Site Sahibi Onayladıktan Sonra Yorumunuz Yayınlanacak..Yorum Yazmak için ANONİM Seçeneğini Seçiniz..!

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Kurtlar Vadisi Çakırın Sözleri .
Anarschi Hit Adam