Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Aşk SoHBeT Aşk muhabbet

Yazar:

Söz veriyorum..
Sana dair yaşanmış ne varsa
Yakıpta gideceğim
Benden vazgeçemezsin demiştin ya
İçimde kanayan bu yüreğe rağmen
Arkamı dönüpte gideceğim.

Belki tükeneceğim
Çok koyacak biliyorum
Yutkunmakta zorlanacak
Akan gözyaşlarıma engel olamayacağım
Ama her şeye rağmen
Seni unutacağım.

Her gördüğün insanda beni arayacak
Öfkelerimi ve sitemlerimi bile özleyeceksin
Tenimin kokukusunu his edecek
Sende benim gibi ağlayacaksın
Bir yanın hep eksik kalacak
Kendine kızacaksın
Seni


Galiba Aşık Oldum Sana...

geceler boyu hatırlarım,
nasılda ağlamıştık.
nasılda başımı omzuna yaslayıp uyumuştum,
sende ban kıyamayı sabaha kadar öyle beklemiştin.
uyandığımda ise,senin omzun ağırıyordu,
sana hep kızardın neden uyandırmadın diye,
kıyamadım derdin bana
şimdi ne oldu da
beni ağlarken gördüğünde bile
yüzüme bakmıyor beni hiç umursamıyorsun
yanına konuşmaya geldiğimde ise
hemen bahaneler buluyorsun
söyle unutun mu beni?
bana olan aşkın bittin mi?
artık beni sevmiyormusun?söyle söyleki bileyim

Elveda Aşkım

GÜNLERDEN ÇARŞAMBAYDI.OGÜN BAŞLAMIŞTI KARANLIK GÜNLER
BİR ÖNCEKİ GÜNÜN BUGÜNÜ HAZIRLAYACAĞINI DÜŞÜNMEMİŞTİM.ARTIK BİTTİ
DİYORDUM GEL GİTLER
YANILMIŞIM YİNE AYNI ACI,YİNE AYNI HÜZÜN.
YAŞANANLAR ACI
YAŞANACAKLARSA DEDİM YA BİR MEÇHULDE SAKLI.
AKIP GİDİYOR ÖMRÜM BU ACILARLA ALIŞMAYA ÇALIŞIYOR YİNE KARANLIKLARA
TÜKENENLER KERVANINA KATILDIM,ŞİMDİ SONSUZ BİR YÜRÜYÜŞTEYİM
ELVEDA AŞKIM,
ELVEDA SANA VE ZALİM AŞKINA


Hayallerim Vardı..

Çok hayalim vardı senine ilgili
Denizin kıyısındaki evimiz gibi
Dalgalar yıkıp geçti
Ve hepsi bir anda devrildi.

Masmavi gözlerine dalıp giderken
Hayat ne kadar çabuk geçmiş meğersem
Sana aşkımı itiraf ederken
Gelemem ben oraya, hayat bu kadar zorken.

Bir kez dokunsaydım, o bembeyaz tenine
Al yanaklarından, öpseydim bir kere
Dünyalar benim olurdu kalsaydın benimle
Ne hayallerim vardı benim,yıkıldı gidişinle.

0 yorum → " Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Aşk SoHBeT Aşk muhabbet "

Yorum Gönder

Site Sahibi Onayladıktan Sonra Yorumunuz Yayınlanacak..Yorum Yazmak için ANONİM Seçeneğini Seçiniz..!

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Aşk SoHBeT Aşk muhabbet .
Anarschi Hit Adam