Behzat Ç Dizi Sözleri

Yazar:


Behzat Ç Dizi Sözleri
Behzat Ç Dizisi Sözleri
Behzat Ç dizisinin olaylı sözleri bu yazıda yer alıyor.


Daha çok konuşmalar üzerine dayalı bu sözler ön plana çıkan ve etki eden durumlar üzerine verilmiş.

Hem tartışma hem de "la" demesi ile ün yapan Behzat Ç'nin olaylı sözleri sizlerle.

Olaylı Behzat Ç Sözleri


Otelci
Behzat Ç: Buraya sen mi bakıyon la?
Otelci: Evet. Oda mı lazım?
Harun: Yok. Adam lazım bize, bu Sarı Ahmet nerede?
Otelci: Siz kimsiniz?
Harun: Kimiz sence? Şöyle bir bak bakalım! Kime benziyoruz? Bende Polis tipi yok mu?
Otelci: Var.
Harun: Var değil mi?! Nerede bu Sarı Ahmet o zaman onu söyle?
Otelci: Öyle biri kalmıyor amirim.
Hayalet: Hangi odada kalıyor la bu adam?
Harun: Bak oğlum! Ben sağlıklı bir adam değilim benim yapım bozuk, çabuk söyle!
Otelci: Valla komserim..
Harun: Söyle lan!
Otelci: 3 numara, 3 numara da 3 3..
Harun: Poliside uğraştırma bir daha!

Evlenme Teklifi
Savcı: Bahar, evlenme teklifi ettiğin kadın mı?
Behzat Ç: Tam olarak teklif denemez.
Savcı: Rica mı ettin?
Behzat Ç: Yok niyet ettim..

Cikcik
Harun: Sen dün gece cinayet saatinde nerdeydin kardeşim?
Operacı: Anlamadım! Şüpheli miyim ben?
Behzat Ç: Sorulara cevap ver cikcik!

Üniversite
Harun: Kolay gelsin hanfendi, biz bir öğrenci arıyoruz da..
Sekreter: Buyrun, kimsiniz?
Harun: Şantiye şefiyim ben, abimde şantiye şefinin ortağı.
Behzat Ç: Polisiz, polis hanfendi.

Soyadımız Ç bizim
Şule: Merhaba bir şey sorabilir miyim?
Polis: Ne var?
Şule: Ben Behzat başkomiserin kızıyım da telefon hakkımı kullanmak istiyorum.
Polis: Behzat kim? Soyadı ne?
Şule: Ç.
Polis: Ç ne?
Şule: Behzat Ç. ben de Şule Ç. soyadımız Ç bizim.

Bayan Kuaförü
Eleman: Buyrun, niçin geldiniz?
Harun: Biz amirimle ağda yaptırmaya geldik.
Eleman: Anlayamadım..?
Harun: Şöyle baştan aşağıya..
Behzat Ç: Cinayet büro kızım, cinayet…

Sorgulama
Behzat Ç: Seninle anlaşma yapmaya geldik, anlat kurtul.
Adam: Ne anlatayım?
Harun: Dünya gaz ve toz bulutuydu, ordan başla sen.

Gecekondu
Adam: Buyrun?
Harun: Niye açmıyon la sen kapıyı?
Adam: Uyuyordum.
Behzat Ç: Orhan sen misin la?
Adam: Evet.
Behzat Ç: Oyuncakçıda mı çalışıyorsun sen?
Adam: Evet. Siz kimsiniz?
Harun: Ben Gepetto ustayım, eğer doğru söylemezsen keserim ç*k*nü haberin olsun.
Adam: Nasıl?!
Behzat Ç: Gir lan içeri, gir!

Otobüs
Amca: Evladım ayıp değil mi?
Harun: Niye ya?
Amca: Baksanıza kızcağız hamile. besili adamsın. kalk da yer versene.
Harun: Ben şişman sandım amca. pardon, buyrun.

Bilardo
Harun: Adamı cepten arıyor.
Adam: Telefona bakarken
Harun: Benim kardeş, benim!
Adam: Kimsin lan sen?!
Harun: Semih Saygıner’im oğlum tanımadın mı? sen beni?! Oğlum sen telefonda neden bana yüksek fiyat çekiyorsun?
Adam: Polis misiniz?
Akbaba: He la, he!

Manik Dönemi
Şule: Niye bu kadar sıkıyorsun kendini? Yeni tanıştığın birine her şeyini anlatmaz mısın? Ben karşıma çıkan ilk insana, bütün hayatımı anlatabilirim.
Behzat Ç: Neden?
Şule: Nedeni yok. Yani bence yok. Doktora sorarsan, manik döneminde olduğu için der ama palavra. Ben her zaman böyleyim. Bizi samimiyetin hastalık olduğuna inandırmaya çalışıyorlar. İnanınca, herkes gibi olunca, aptallaşınca iyileşiyoruz..

Ev Arkadaşı
Adam: Buyrun, kime bakmıştınız?
Behzat Ç: Sen Batuhan’ın neyisin la?
Adam: Ev arkadaşıyım. Ne oldu? Evde yok kendisi..
Harun: Siz itinayla penis büyütüyormuş sunuz?! Müsade edersen biz içeri girip bakacağız.
Behzat Ç: Ne diyon la!

Turist
Adam: Bu şehre geldiğime geleceğime pişman ettiniz beni ya!
Harun: E gelmeseydin keşke. niye geldin Ankara’ya?

Plates
Behzat Ç: Napıyosun sen?
Şule: Plates yapıyorum..
Behzat Ç: Neden?
Şule: Bunu yapan insanların psikolojisini anlamaya çalışıyorum..

Pavyon
Harun: Sen ne güzel bi kızsın be.. Kurtarayım mı seni bu hayattan?..
Larissa: Sen kendini kurtar..

Robin Hood
Adam: Kimsiniz?
Harun: Darth Vader, kulüpten gönderdiler bizi
Behzat Ç: O kim la?
Harun: Dartçı işte
Behzat Ç: Dartçı?!
Harun: Okçu
Behzat Ç: Ha okçu, meşhur okçu
Harun: Ha meşhur okçu
Behzat Ç: Robin Hood diil mi la o?
Harun: Yok, yani Robin Hood da okçu da.. farklı klasman bununki daha büyük, yani Robin Hood’unki daha büyük

Past Continuous Tense
Harun: Ama seni ben seviyorum, o sevmiyor.
Eda: Olmaz Harun, yapamam. Olmaz.
Harun: Ben senin için sabahlara kadar past continuous tense çalıştım Eda!

Telsiz Anons
Harun: Seviyorum merkez!
Merkez: Merkez dinlemede.
Harun: Seviyorum merkez! seviyorum diyorum anladın mı? Seviyorum merkez!
Merkez: Anlaşılmadı tamam.

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: Behzat Ç Dizi Sözleri .
Anarschi Hit Adam