2013 Arabesk Rap Sözleri

Yazar:


2013 arabesk rap sözleri
Arabesk ve Rap Sözleri
Yeni hazırlanan ve kısaca birkaç parça içere arabesk sözleri ve rap sözleri ayrıca arabesk rap şarkı sözleri ve rap şarkı sözleri tarzında içeriklerden oluşan bu yazıda farklı kategoride de sadece güzel sözler yer alıyor.

2013 ile yeni rap sözleri ve arabesk sözleri eklenecektir.

Rap Şarkı Sözleri
Mt ft.Ufuk,Emre - Ahesta

Ufuk Nakarat 

Ah düşmüş her gününe gem vurmuş her sözüne 
Bir hayalin peşine kurtuluşun yok mu? 

Mt Verse 

Beni hatırlamadın mı yoksa hani zanlısını eylül yaptığın 
Bir cihaneyete kurban bıraktığın gece 
Darağaçlarında biri var diye haykırışımı 4 telli duvar arasında 
Nötraliz bir etki gibi beynime vurduğun günlerde 
İşkencelere yere dayanamayan dizlerimi çekip göğsüme ağladığım her saniye 
Zaman içinde beni içten içten yiyip bitirene dek sürecek olan iki hece 
Adım siyah! 
Bıraktığın çocuk değilim artık bak hadi ellerime 
Toprak dolu çatlaklarla yazdığım dizelerde 
Gözyaşımdan arınan tenime kan kokularını yokluğunu 
Anılarını alıp gittiğin yere sesim gelmeyecek sandın hee! 

Ufuk Nakarat 

Ah düşmüş her gününe gem vurmuş her sözüne 
Bir hayalin peşine kurtuluşun yok mu? 

Emre Verse 

Haa! Aheste çek kürekleri mehtap uyanmasın 
Bir aleme hayale dalan ab uyanmasın 
Check ettim fiks çıksın en iyi bulun yıksın 
Es geçtim dostum bıksın hafızan çıksın ısınsın 
Valla sen aheste çek ki küreğin kırılmasın 
Su uyanırsa kötü olur burda Water Style 
Dalgalar santimetre kareye 3000 litre orda otur kal 
Çarpar yüzüme yaşamın darbeleri dalgalar gibi yok mu sal 
Al bunu al çekinme derdimiz bir baba yiyemedik bal 
Ballı değildim ben sinerjiler cennetinde cehennemi yaşadım 
En büyük yalnızlıktı belki de asıl alacakaranlık 
Düştük moruk sonra tekrar kalktık aktık artık baktık ki 
Gerçekler çok farklı insanlar çok değişik 
Bukalemun gibi ayak uydurduk mutasyon değil bizde değiştik 
Evvel Ahir zaman padişahları ferman verdi yeryüzünde dinlenmedik musiki kalmaya 
Bu dertler son bula lugatlar rol ola bizde rapler kondu ya 
Ortaya baba kalpler artık mono aaa 
Acı büyük yara eski ama kalktım bi kere düşman daha dursun çelik akışım suydu haa! 

Ufuk Nakarat 


Ah düşmüş her gününe gem vurmuş her sözüne 
Bir hayalin peşine kurtuluşun yok mu?




Arabesk Şarkı Sözleri


Orhan Gencebay Gitti de Gitti Şarkı Sözü

Gitti de gitti sevgilim gitti
Ardına bile bakmadan gitti de gitti
Bu gönül onundu almadan gitti
En güzel ümidimi en güzel yıllarımı
Çaldı da gitti

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle
Kaybeden ben oldum kendi ellerimle
Yaşamadım böyle derdin daha beteriyle
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle
Başbaşayım talihimin acı kaderiyle

Beklemek faydasız dönmeyeceksin
Anladım ki inandım ki beni sevmeyeceksin
Başka bir sevgili bulmuşsun dediler
Korkarım benim gibi onu da perişan edeceksin
Korkarım benim gibi ona da mutluluk vermeyeceksin

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle
Kaybeden ben oldum kendi ellerimle
Yaşamadım böyle derdin daha beteriyle
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle
Başbaşayım talihimin acı kaderiyle

Nükhet Duru Gitti de Gitti Şarkı Sözü (Orhan Gencebay İle Bir Ömür)

Gitti de gitti sevgilim gitti
Ardına bile bakmadan gitti de gitti
Bu gönül onundu almadan gitti
En güzel ümidimi en güzel yıllarımı
Çaldı da gitti

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle
Kaybeden ben oldum kendi ellerimle
Yaşamadım böyle derdin daha beteriyle
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle
Başbaşayım talihimin acı kaderiyle

Beklemek faydasız dönmeyeceksin
Anladım ki inandım ki beni sevmeyeceksin
Başka bir sevgili bulmuşsun dediler
Korkarım benim gibi onu da perişan edeceksin
Korkarım benim gibi ona da mutluluk vermeyeceksin

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle
Kaybeden ben oldum kendi ellerimle
Yaşamadım böyle derdin daha beteriyle
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle
Başbaşayım talihimin acı kaderiyle

Özcan Deniz Vazgeç Gönlüm Şarkı Sözü (Orhan Gencebay İle Bir Ömür)

Vazgeç gönlüm sen bu aşktan vazgeç gönlüm sen bu aşktan
Sana kıymet verenmi var sana kıymet verenmi var
Unut dertten zevk almayı unut dertten zevk almayı
Seni ancak seven anlar seni ancak seven anlar

Kapat çile kapısını girmesin o vefasızlar
Dünya denen şu hanede elbet seni biri anlar
Sen attın bu kör düğümü sen attın bu kör düğümü
Çare sende bende değil çare sende bende değil

Kör olsun şu aşkın gözü kör olsun şu aşkın gözü
Hata bende sende değil hata bende sende değil
Kapat çile kapısını girmesin o vefasızlar
Dünya denen şu hanede elbet seni biri anlar

Grup Hepsi Yazılar

Blog Arşivi

(¯»»Grup Hepsi Sohbet (Chat) 2013 Müzik Grup | Hepsi 1 Resimleri ...: 2013 Arabesk Rap Sözleri .
Anarschi Hit Adam